אפקט טשטוש
תמונה של AI-Magellan
2024-07-30
Edit Trip לשנות
סימניה טיוללשמור

מסלול טיול 3 ימים בקופנהגן עם ילדים

מסלול טיול משפחתי בן 3 ימים בקופנהגן

קופנהגן היא עיר מושלמת לטיול משפחתי עם ילדים. במהלך שלושה ימים תוכלו ליהנות מהעיר היפה הזו ומהאטרקציות שהיא מציעה. להלן המסלול המומלץ:

יום ראשון: גנים, מגדלים ופסלים

התחילו את היום הראשון בגני טיבולי, אחד מפארקי השעשועים הוותיקים והיפהפיים ביותר בעולם. הילדים ייהנו מהרכבות ההרים והמתקנים השונים, בעוד ההורים ייהנו מהגנים הפורחים ומהאווירה הקסומה.

לאחר מכן, המשיכו למגדל העגול שנמצא במרכז העיר. העלייה למגדל דרך המדרגות הסליליות היא חוויה מרתקת, ומהתצפית העליונה תזכו לנוף פנורמי מרהיב של קופנהגן.

סיימו את היום בביקור בפסל של בת הים הקטנה, סמלו של העיר. הפסל ממוקם ליד המים ומאפשר טיול נעים לאורך החוף.

יום שני: חיות וצבעים

ביום השני, בקרו בגן החיות של קופנהגן. זהו גן חיות ותיק המציע מגוון רחב של בעלי חיים מכל רחבי העולם. הילדים ייהנו מצפייה בבעלי החיים וגם מהפעילויות החינוכיות שבמקום.

לאחר מכן, המשיכו ל-Nyhavn, אזור ציורי עם מבנים צבעוניים וסירות עץ ישנות. ניתן ליהנות מטיול רגוע, לשבת באחת מהמסעדות או בתי הקפה וליהנות מהנוף. סיורי הסירות שזמינים במקום יאפשרו לכם לראות את העיר מזווית אחרת.

יום שלישי: חוויות ימיות ולסיום

ביום האחרון, בקרו ב-Aquarium Blue Planet, האקווריום הגדול ביותר בצפון אירופה. המקום מציע חוויה ימית מדהימה עם מגוון עצום של יצורי ים. הילדים יוכלו ללמוד על חיי הים וליהנות מצפייה בכרישים, דגים טרופיים ועוד.

סיימו את הטיול עם טיול רגוע במרכז העיר, חזרו למקומות שהבולט שלהם, אולי לחנויות המזכרות או לארוחת ערב אחרונה באחת המסעדות המקומיות לפני החזרה הביתה.

בסיכום, קופנהגן מציעה חוויות מדהימות לכל המשפחה, עם שילוב של תרבות, טבע והרבה כיף לילדים ולמבוגרים כאחד.

תכנן את טיול החלומות שלך בחינם עם AI
צור מסלול מותאם אישית ללא מאמץ עם המתכנן המופעל בינה מלאכותית שלנו.
Upgrade BackgroundUpgrade Picture

מקומות מומלצים לביקור

  • גני טיבולי הם אחד הפארקים השעשועים הוותיקים ביותר בעולם ומציעים שילוב קסום של מתקני שעשועים, גנים יפיפיים ומופעים חיים. הילדים ייהנו מהרכבות ההרים וממתקנים שונים, בעוד ההורים יוכלו להתרשם מהאדריכלות ומהאווירה המיוחדת של המקום. בנוסף, הפארק ממוקם במרכז העיר וקל להגיע אליו.
    Open Google Maps Button
  • המגדל העגול הוא אחד מהמבנים האייקוניים של קופנהגן ומספק נוף פנורמי מרהיב של העיר מהתצפית העליונה שלו. הטיפוס למגדל דרך המדרגות הסליליות הוא חוויה מהנה לילדים ומבוגרים כאחד. בנוסף, בתוך המגדל ישנן תערוכות מתחלפות המעניינות לכל המשפחה.
    Open Google Maps Button
  • נקודת טיול3

    הפסל של בת הים הקטנה

    הפסל של בת הים הקטנה הוא אחד הסמלים המפורסמים ביותר של קופנהגן ואטרקציה פופולרית בקרב מבקרים. הילדים יוכלו להינות מהסיפור הקלאסי של אגדת אנדרסן ולראות את הפסל מקרוב. המיקום שלו ליד המים מאפשר טיול נעים לאורך החוף.
    Open Google Maps Button
  • גן החיות בקופנהגן הוא אחד מגני החיות הוותיקים באירופה ומציע מגוון רחב של בעלי חיים מכל רחבי העולם. הילדים ייהנו מאוד מצפייה בבעלי החיים וגם מהפעילויות והתערוכות החינוכיות שישנן במקום. בנוסף, גן החיות נמצא באזור ירוק ויפה, מה שהופך את הביקור לחווייתי ושקט.
    Open Google Maps Button
  • Nyhavn הוא אחד המקומות הכי ציוריים בקופנהגן, עם מבנים צבעוניים, סירות עץ ישנות ומסעדות על המים. זהו מקום נהדר לטיול רגוע עם הילדים, לשבת באחת מהמסעדות או בתי הקפה ולאכול גלידה או לשתות משהו מרענן. בנוסף, ניתן לקחת סיורי סירות מהמזח ולראות את העיר מזווית שונה.
    Open Google Maps Button
  • The Blue Planet הוא האקווריום הגדול ביותר בצפון אירופה ומציע חוויה ימית מדהימה עם קרוב ל-20,000 יצורי ים. הילדים יוכלו ללמוד על חיי הים ולראות כרישים, דגים טרופיים ועוד מינים נפלאים. המבנה הארכיטקטוני המרשים ונוף המים מסביב יוצרים חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.
    Open Google Maps Button


אירועים מקומיים


מוזיקה לטיול שלך


    מסעדות מומלצות


    המלצות על מלונות

    • Hotel d'Angleterre

      מלון יוקרתי מהמאה ה-18 הנחשב לאחד המובילים בקופנהגן. מציע שירות מעולה וחוויה אלגנטית עם מתקנים מפוארים כמו ספא, מסעדת מישלן ובריכה מקורה.
      פתח את מפות גוגל
      4.6
      תמונה עבור Hotel d'Angleterre
    • Hotel Icon

      Nobis Hotel Copenhagen

      פתח את מפות גוגל
      4.4

      Nobis Hotel Copenhagen

      מלון חמישה כוכבים הממוקם בבניין היסטורי יפהפה במרכז העיר. מלון מודרני עם עיצוב סקנדינבי, סוויטות מרווחות ושירות אישי מעולה.
      פתח את מפות גוגל
      4.4
      תמונה עבור Nobis Hotel Copenhagen
    • Hotel Icon

      Copenhagen Admiral Hotel

      פתח את מפות גוגל
      8.3

      Copenhagen Admiral Hotel

      מלון יפהפה המשקיף לנמל וממוקם בבניין מהמאה ה-18 ששוחזר בקפידה. המלון מציע חדרים נוחים עם נוף מרהיב ושירות ברמה גבוהה.
      פתח את מפות גוגל
      8.3
      תמונה עבור Copenhagen Admiral Hotel
    • Manon Les Suites

      מלון בוטיק אקולוגי עם עיצוב טרופי מדהים ובריכת גגות מרכזית. חווית שהייה ייחודית עם אווירה נינוחה ומודרנית שמתאימה למשפחות.
      פתח את מפות גוגל
      4.4
        תמונה עבור Manon Les Suites
      • Hotel Sanders

        מלון בוטיק אלגנטי ומעוצב בסגנון קלאסי המציע תחושת פרטיות ונוחות. המלון ממוקם במרכז העיר ומציע גינה מקסימה על הגג ובר מגניב.
        פתח את מפות גוגל
        4.5
          תמונה עבור Hotel Sanders